Нови заглавия
Автор: Мира Цветкова-Арсова
Тази книга се състои от две основни части –
теоретична и изследователска. В теоретичната част, в рамките на 12 глави, се
дискутират различни основни въпроси. Главите са: Глава І. Дефиниции на множествените увреждания. Класификация; Глава
ІІ. Исторически преглед на об..
28.00лв.
Тениска "Аз съм ресурсен учител" е изработена от 100 % памук и се предлага в два размера - M, L. Teниската се предлага в син и зелен цвят...
15.00лв.
Автор: Катерина Щерева
Монографията „Фонологичното осъзнаване на децата /превенция на дислексия/“ отразява назрялата необходимост в съвременната българска изследователска наука за изследване на последователността на развитие на фонологичното осъзнаване, особено в критично важния период от 4 до 7-го..
18.00лв.
Автор: Мира Цветкова-Арсова
Методическото ръководство е пряко
насочено към преподаване по специалната програма по полезни умения при зрително
затруднени ученици както в специалното училище, така и в условията на
интегрирано и включващо обучение. Ръководството предлага теоретична част,
изложена в гла..
24.00лв.
Автор: Жана Янкова
Настоящата книга предлага информация за многообразието и въвеждането на помощните средства
и технологии в образователния процес на децата и учениците със специални
образователни потребности. Чрез класифициране се
представя прилагането им предимно в условията на детската градина или
училището, ка..
12.00лв.
Автор: Александър Кръстев
„Мотивация за неагресивно поведение“ е методическо ръководство за учители, което цели да подкрепи процеса на формиране на социални умения, като средство за превенция на агресивните прояви сред учениците. Тренирането на социални умения има за цел да извади ученици..
9.00лв.
Автор: РЦПППО – София-град/ НАРУ
Сборникът, който заедно с колегите от Регионалния център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование – София-град (РЦПППО – София-град) и Националната асоциация на ресурсните учители (НАРУ) съставихме, условно е разделен в две части. Първата част е посветена на съвремен..
10.00лв.
Автор: Катерина Щерева
Монографията „Четенето и свързани фактори“ е своеобразно продължение на предходната книга на автора („Фонологичното осъзнаване на децата /превенция на дислексия/“). Основният фокус тук са проблемите в усвояването на четенето и свързаните с него фактори при типично и атипично ..
25.00лв.