Menu
Your Cart

Социално-педагогическа подкрепа и приобщаващо образование в условията на пандемия

Социално-педагогическа подкрепа и приобщаващо образование в условията на пандемия
New Hot
Социално-педагогическа подкрепа и приобщаващо образование в условията на пандемия
6.00лв.

Пандемията, причинена от COVID-19, трансформира много обществени системи и процеси. Децата бяха тази част от обществото, която се наложи да се изправи срещу трудности, които невинаги можеха да им бъдат обяснени или разрешени. Приобщаващото образование като политика и философия също беше изправено пред редица изпитания, най-малкото защото самата пандемия предполагаше дистанциране, а това не съответства по никакъв начин на голяма част от дейностите, свързани с подкрепата за личностно развитие в детската градина и училището. Специалистите, оказващи допълнителна подкрепа, трябваше да пренастроят собствените си инструменти и методология за интервенция и подкрепа.

Учениците със специални образователни потребности бяха тази група деца, които в началото на пандемията бяха напълно лишени от достъп до образование поради липсата на такива специализирани платформи, от една страна, и от друга – на възможностите им за самостоятелна работа в електронна среда.

През втората година на пандемията обаче се появиха достатъчно ресурси за работа и с такива ученици. Това, което обаче остана като голямо предизвикателство, е социално-педагогическата подкрепа в образователната среда или по-скоро нейната липса и недобра структура. Тази студия има за цел да постави на фокус именно възможността за социално-педагогическа подкрепа в училищното образование, която с развитието на пандемията придоби още по-конкретна измеримост на полето на своето приложение.

Напишете отзив

Моля влезете в профила или се регистрирайте, за да напишете отзив.