Онлайн обучение на тема „Превенция на професионалното прегаряне в учителската професия - Burn-out синдром“
17 M11
ОНЛАЙН КВАЛИФИКАЦИОНЕН КУРС!
Уебинар на тема „Превенция на професионалното прегаряне в учителската професия - Burn-out синдром“ с водещ Александър Кръстев е
доктор по психология. Действащ психолог в регионален екип за подкрепа
за личностното развитие и преподавател в НБУ и Педагогически колеж -
Плевен. Обучител по ранно детско развитие и професионално прегряване при
помагащите специалисти. Водеш на работилници за родители и обучител по
програма „Заедно от детската градина“ на УНИЦЕФ.
Провежда се в две сесии на 02 и 03 декември!
Стресът
в работата, по данни на различни престижни европейски организации, е
най-разпространеният здравен и професионален проблем и засяга между 1/3
от всички работещи. Учителската професия е сред най-стресогенните, а
работещите в сферата на образованието са сред най-засегнатите от
различни професионални заболявания, особено тези от системен характер,
като хронична умора, високо кръвно, диабет, автоимунни заболявания,
алергии. Учителският труд поражда сериозна умора, напрежение и
професионален стрес. Учителският труд поражда сериозна умора, напрежение
и професионален стрес, който може да достигне в отделни моменти и при
отделни колеги до т.н. „професионално прегаряне”.
Целите
на програмата са Повишаване на ефективността на служителите, измерена
като съотношение между резултати от труда и вложени ресурси (физическо и
психическо усилие). Запознаване с характеристиките на стреса и
професионалното изпепеляване (бърнаут), факторите и проявите.
Разпознаване на евентуални проявления на бърнаут. Достъп до личностни
ресурси за контрол върху стреса и превенция на професионалното
прегаряне.
Таксата за уебинара - 68 лв.
Преминаването на курса носи един квалификационен кредит.
Участниците ще имат достъп до презентации и други материали чрез специалната онлайн платформата на провеждане.
Вижте повече информация за курса тук
За допълнителна информация и записване:
0877 183 624
nioppbg@gmail.com
Оставете коментар